[Librezale] StatusNet translatewikin eta Librezaleren wikian

Asier Garaialde agara a bildua kantauri.com
Ost, Uzt 6, 15:47:42, CEST 2011

Aupa!

Neure .po-an akatsak konpontzen hasi naizenean, hainbat gauza ere aldatu
ditut, akats sintaktikoak, ortografikoak eta gaizki egon ez arren, nere
ustez egokiago legozkeen itzupenak ere...

Nola egingo dugu guztia bateratzeko?

Behin hasita, 1.0 bertsioko .pot-a ere euskeratu nahi dut, baita bertsio
honetan defektuz datozen pluginak ere...

Asier