[Librezale] alesti eta rss jario irakurleak

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Or, Urt 21, 14:37:50, CET 2011

patxi gaztelumendi<patxi a bildua gaztelumendi.org> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko urtren 19a 21:40):
> Nigatik bai
>
> ni enago zerrenda horretan, baina agian rss a bildua librezale.org sortu beharko
> genuke.
>
> ederto!
>
> patxik

Ea, neuk ez dut gura inola ere ez ezer zapuztu baina gauza pare bat
komentatu gura nituzke, aurretik.

1-Ez dut inon ere ikusi Tiny-Tiny RSSren instalaziorik sarean zerbitzu
publiko modura.
2-Ez da bakarrik aplikazioa itzuli eta instalatzea. Publiko egiten den
zerbait mantendu egin behar da eta ez dut uste lau WP mantentzea
bezain sinplea izango denik.

Esan gura dudana da ondo pentsatu behar dela, lana ekarriko duelako
atzetik, konpromisoa.

mikel