[Librezale] StatusNet / Identi.ca euskaraz

Manex Agirrezabal manex.agirrezabal a bildua gmail.com
Lar, Ots 26, 21:07:05, CET 2011

Iepa Txopi!

Librezaleko pootle-n badago statusNet-en .po fitxategia.

Itzulpen lanetan gabiltza, baina karrera bukaerako proiektuarekin eta
hainbat irakasgairekin nabilenez, nik bereziki, egun hauetan denbora gutxi
eskeini ahal izan diot.

Kontua da, iadanik %92-%94a inguru itzulita dagoela. Beraz, hemendik
gutxira, statusNet-ekoei bidaltzeko moduan egongo da.

Pasa den irailean igo genuen proiektua pootle-ra, eta lanean gabiltza.

Itzulpenak bidaltzeko baimenak nahiko bazenitu, eman diezazkizuket, nahi
badezu.

Portzierto[1], pootle ondo al dabil?

Oraintxe sartu naiz eta AIREAN izeneko argazki bat ageri da. Ez dakit zer
izan daitekeen.

Portzierto[2], aste honetan (barkatu orain arte aipatu ez izana), garai
batean informatika fakultatean aipatu genuen itzul-party-a egingo dugu.
Informatika fakultatean bertan izango da, 0.4 laborategian. Hasiera batean,
pootle, lokalize, poedit eta omegaT-ri buruz hitz egitea pentsatua genuen,
baina bukaeran, karga gehiegi izan zitekeelakoan, pootle-i buruz bakarrik
hitz egingo dugu.

Oso maila basikoan kontatuko dugu nola egin daitezkeen itzulpenak pootle
bidez, azken finean, ez dugu bakarrik informatikariak etortzerik nahi, beste
fakultateetako jendea ere animatu nahi dugu itzulpen lanetara.

Bueno, hori izan da dena, barkatu orain arte mezurik ez bidaltzea eta
bizitza seinalerik ez ematea.

Besterik gabe,

Manex Agirrezabal

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko otsren 26a
18:26):