[Librezale] Zerbitzua, euskara eta gehiago

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
As, Abe 20, 12:04:02, CET 2011

Aupa nik ere interesgarri izango litzatekeela diot.

Begirada bat bota eta euskaratzea ez lan gehiegi ez denez ez zen
gehiegi luzatu beharko, nik sortuko pootle-n proeiktua eta fitxategiak
ipini baita euskaratzen laguntzeko prest.

ala...

Mikel Iturbe Urretxa<mikel a bildua hamahiru.org> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko aberen 20a 10:16):