[Librezale] Zerbitzua, euskara eta gehiago

Mikel Iturbe Urretxa mikel a bildua hamahiru.org
As, Abe 20, 10:16:34, CET 2011

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko aberen 20a 08:29):
> Aupa!
>

>  Txopik berri interesgarri bat argitaratu du bere google + hortan.
>
> Benjamin Kellermann "dudle" sortu du:
>  http://blackhold.nusepas.com/2011/12/dudle-alternativa-opensource-a-doodle/
>

> Hau euskaratu eta zerbitzua librezaletik emanez gero kristoren atari
> indartze bat litzateke.
> Jakin badakit doodle zerbitzua ikaragarri erabiltzen dela, euskarazko
> alternatiba librea ematea nire iritzia jende pilo bat librezale ezagutzera
> ekarriko luke.
>
> Zer iruditzen ideia?
> igoko dugu po fitxategi pootlera?

> [...]

Kasualitatea, nik ere berria irakurri eta antzeko zerbait proposatzea
pentsatzen nengoen :P

Nik oso ondo ikusten dut eta domeinu propio batekin Airean-en jartzeko
moduko proiektua izan daitekeela uste dut (errazago ikusten dudalako
izena gogoratzea, batez ere). Eta zelan ez, aurretik itzulpen lanetan
laguntzeko prest. 200 kate inguru dira, beraz nahiko azkar egin
daitekeen zerbait dirudi.

ondo segi,

mikel