[Librezale] Zerbitzua, euskara eta gehiago

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Abe 20, 10:01:43, CET 2011

+1
sozializazio lan apur bat beharko luke bai.
Baina aukera oso ona gure elkartegintza, afari meriendak, batzarrak eta
bestelakoak adosteko.

euskarazko holango zerbitzu batek.... duda barik arrakasta gurean, ondo
azaldu eta ondo sozializatuta.... ondo a_Saldu alegia...

ptx

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
aberen 20a 08:29):