[Librezale] Webguneak eguneraketak behar ditu

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Or, Abe 16, 18:57:59, CET 2011

Aupa,

Librezaleko zerbitzariaren estatistikak begiratzen nengoela Piwik 1.6
eskaintzen hasi zait,  ez dakit zein den instalatuta dagoen bertsioa,
librezaleko Wikian 0.6.3 aipatzen da.

Itzulpena eguneratu gabe zegolakoan 1.6a deskargatu egin dut, nik egiteko
asmoz, baina itzulpena eginda egon badago O_o.

Wikia begiratzen hasi eta arazo hau maiz gertatzen dela ikusi dut,
itzulpena egunean badago ere, wikia ez.

Eskua sartuko nioke, baina azken boladan antolakuntza zein den ez dakidanez
nahiago dut lehenbizi galdetzea.