[Librezale] Buber sariei buruzko artikulua (2. bertsioa)

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Abe 14, 14:01:40, CET 2011

ni txopi oso demokratikoa naiz.
tonoa ez zait gehiegi gustatu, baina gehiengoaren irizpideekin bat egiten
dut,
eta oso pozik gainera

librezale denagatik maite dut

sari hau agian ez, baina librezale sari hau baino gehiago da niretzat

egunero erabiltzen ditudan tresnak erabiltzeko aukera emateagatik

auzolanaren kultura digitala da librezale niretzat, euskalduna eta librea.

eta hori, asko da.

pozarren jarraitzen dut zerrenda hau, eta pozik egiten diren ekimen
guztiekin
batez ere, egiten direlako.

ptx

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko aberen 14a
13:57):