[Librezale] Buber sarien irabazletako bat gu izan gara

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Abe 7, 12:10:04, CET 2011

Nik uste bi plano daudela: I&E bera eta sariak.

batetik,  ez dagokigula besteen "etxeetan" sartzea. Aia kuidaux beraien
koherentzia edo ez.

bestetik, sarituak izan gara. Ez da jasotzen dugun lehena. Aurrekoan
harro sentitu ginen, saria jaso, webgunean sarituak izan ginela
nabarmendu....

eta orain?

Ez gara apuntatu, ez du sariketarekin bat egiten, ez gara jasotzera
joan.  Hemen ez da harrotasunik sumatzen.
baina ezer esan beharko dugu ez?

txopi, orain arte markatu duzun ildoaz gehiengoak egin dugu bat, ziur
lau lerro prestatzen badituzu, egokiak izango direna eta nahiko azkar
adostu genezakeela. Dokumentatuena, jantziena zu zeu ikusten zaitut.
animatzen?

izan libre izan euskaldun!
Ander.