[Librezale] Buber sarien irabazletako bat gu izan gara

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Abe 8, 23:24:00, CET 2011

az., 2011.eko aberen 07a 12:10(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Nik uste bi plano daudela: I&E bera eta sariak.
>
> batetik,  ez dagokigula besteen "etxeetan" sartzea. Aia kuidaux beraien
> koherentzia edo ez.
>
> bestetik, sarituak izan gara. Ez da jasotzen dugun lehena. Aurrekoan harro
> sentitu ginen, saria jaso, webgunean sarituak izan ginela nabarmendu....
>
> eta orain?
>
> Ez gara apuntatu, ez du sariketarekin bat egiten, ez gara jasotzera joan.  Hemen
> ez da harrotasunik sumatzen.

Diozun guztiarekin ados. I&E alde batera utzi eta aurtengo Buber sarien
inguruko alde nabarmenetari bakarrik begiratu behar geniekela uste dut.

> baina ezer esan beharko dugu ez?

Ba bai.

> txopi, orain arte markatu duzun ildoaz gehiengoak egin dugu bat, ziur lau lerro
> prestatzen badituzu, egokiak izango direna eta nahiko azkar adostu genezakeela.
> Dokumentatuena, jantziena zu zeu ikusten zaitut. animatzen?

Ea politikoki zuzena den zerbait ateratzen zaidan...