[Librezale] StatusNet-en itzulpena

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
As, Ira 21, 20:20:42, CEST 2010

http://librezale.org:8080/eu/statusnet/index.html

>Orain zuen kontu PO fitxategiak eskuratu eta eguneratuta mantentzea. Ze
erabiltzaileri emango dizkiot proiektuaren kudeaketa baimenak?

>Bestalde, ez dakit txiokak bere garaian StatusNeteko zer edo zer itzuli
zuen (Teketen?). Hala egin bazen lan hori berrerabil zenezakete.

Ikusi dut proiektu honen itzulpenak translatewiki bidez egiten direla
normalean.  Hor ikusi dudanez, badaude zenbait gauza itzulita.

http://translatewiki.net/w/i.php?title=Special%3ATranslate&task=view&group=out-statusnet-core&language=eu&limit=100

Pootlen ezer itzultzen hasi baino lehen, nik uste hobeto dela orri hori
begiratzea: zenbat itzuli den, PO fitxategiaren inportazioa egin daitekeen ala
ez, etab.

Asier.