[Librezale] StatusNet-en itzulpena

Asier Garaialde agara a bildua kantauri.com
Ost, Ira 22, 12:02:36, CEST 2010

  Kaixo,

Ni ere nahiko interesaturik nago StatusNet-ekin eta aspalditik nago
frogatan eta euskaratzeko asmotan. Uste dut nonbaitetik lortu nuela
bertsio zahar baten euskaraketa eta horren gainean bertsio berrien
euskaraketa hastekotan nengoen.

Begiratuko dut daukadana eta ni ere laguntzeko prest.

Aio!

Asier Garaialde