[Librezale] Gwibber euskaraz, eta: Librezalekoa da?

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Ira 21, 18:19:01, CEST 2010

ar., 2010.eko iraren 21a 11:27(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:

> Gwibber-i buruzko zerbait jarri nahi dut Librezaleren webgunean, baina
> zalantzan nago ia nola jarri behar dudan.
> - Kate gehienak librezaleok itzuli ditugunez, Librezaleren proiektu
> modura sartu proiektuen orrian. Arazoa: beste batzuk ere parte hartu
> dute eta normala denez moskeatu egin daitezke.
> - Aurrekoa egin (Librezaleren proiektuen atalean sartu), baina ondo
> azalduta ez dela Librezaleren proiektu hutsa, beste batzuek ere
> Launchpad bitartez parte hartu dutela.
> - Blogean albiste bat jarri eta kitto, ez hartu Librezaleren proiektu
> modura.

> [...]

Proiektuaren arduraduna zerrenda honetan egonez gero ez dut uste
arazorik egongo litzatekeenik aipatutako edozein puntu jorratzeko.

Nere bi xentimoak.