[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 49 bilduma, 3. zenbakia

Gorka Azkarate gorkaazkarate a bildua gmail.com
As, Ira 21, 15:36:19, CEST 2010

>   1. Gwibber euskaraz, eta: Librezalekoa da? (Asier Sarasua Garmendia)
>

> Gwibber-i buruzko zerbait jarri nahi dut Librezaleren webgunean, baina
> zalantzan nago ia nola jarri behar dudan.
> - Kate gehienak librezaleok itzuli ditugunez, Librezaleren proiektu
> modura sartu proiektuen orrian. Arazoa: beste batzuk ere parte hartu
> dute eta normala denez moskeatu egin daitezke.
> - Aurrekoa egin (Librezaleren proiektuen atalean sartu), baina ondo
> azalduta ez dela Librezaleren proiektu hutsa, beste batzuek ere
> Launchpad bitartez parte hartu dutela.
> [...]

Beraiek egindako lana aitortuagoa geratuko da, Librezaletik Launchpadera
doan esteka batek erakusten badu nortzuk ibili diren Gwibber hori itzultzen.
Beraiek egindako lana, nolabait esateko, Librezaleri esker, ezagunagoa
izango da.

Zergatik moskeatu?

Gorka Azk.