[Librezale] Software Librearen eta euskararen inguruko bileraren ajeak

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Urr 19, 08:40:27, CEST 2010

  2010/10/18 23:02(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:
> Julen<julenx a bildua gmail.com>  igorleak hau idatzi zuen (2010eko urrren 18a 22:45):

Hemen dirulaguntzak itzulpen kopuruak laguntzea eta ez proiektu osoak
proposatu zen.

Puntu honetan  gune erreferentearena, Komunikazioaren eta
koordinazioaren kontuakin lotu zen zen. Honela hasi nahi duenak, lagundu
nahi duenak, koordinatu zein informazioa nahi duenak argi izan dezan
zein tokitan izango duen informazio hori.
Erreferentzialtasuna emana eta onartua izan behar da, inork ezin du bere
burua besteen gainetik jarri baina partaide bat ezik beste guztiek
librezale.org indartzearen alde egin zuten.
Honek erantzukizun eta ardura eskatzen du gure aldetik. Ez da gutxi ia
denek librezaleri ardura hori egoztea, ohore bat, gure proiektuaren
garrantzia berresten duena.
Edonola zerbitzariaren etendurak arduratzen diela ere azaleratu zen,
puntu honetan lasaitasuna transmititu genien.

Berriz gune erreferentearen kontua hauek lortzeko....