[Librezale] WordPressen ardura

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urr 6, 13:11:57, CEST 2010

Mikel Iturbe-(e)k idatzi zuen:
> Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko iraren 30a
> 10:21):

Bai, jarraitzeko asmoa dut, baina lanez gainezka nabil :-(

Indymedia Euskal Herriako webguneak 2 hilabete daramatza geldirik eta ordu
mordoa sartu ondoren ez dut lortzen geratzen dena konpontzeko betarik.
Beraz, sentitzen dut baina oraingoz ezin izango dut honetan lagundu.

> [...]
>
> Denbora pixkat laga dut ea norbaitek erantzuten zuen zure mezura, baina
> ikusitakoak ikusita nik egingo dut. Ni WP erabiltzailea naiz eta euskaraz
> erabili gura dut. Uste dut Librezaleko proiektuen artean
> garrantzitsuenetarikoa dela eta aurrera eraman beharrekoa. Bada, arrazoi
> bi
> horiek ikusita, ni prest nago ardura hartzeko, baina airean nituen
> itzulpen
> proiektu batzuk (egin gura nituenak, Mailman...) alde batera utziko ditut,
> behintzat momentuz. Agian Freeciv-en salbuespenarekin, laguntzaile batzuk

Mailman euskaraturik mantentzea niri ere oso garrantzitsua iruditzen zait.
Baina badakizu, denbora...

> Kontua da wikiko argibideak irakurri ditudala eta Pootle zerbitzariari
> begiratu bat bota diodala, baina galduta ikusten dut nire burua. Beraz,
> argibideak emateko prest baldin bazabiltza, eskertuko nizuke eta kable bat
> botatzen badidazu hasieran itzulpenekin ba oraindik hobeto.

Julenek ezin badu, ea gaur gauean astia dudan azalpentxo batzuk idazteko...