[Librezale] Librezaleren egoera

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Urr 5, 07:43:56, CEST 2010

  (...)
> Hala ere, oso posible ikusten det Mundurat hilea amaitzerako saretik
> 'at' egotea, egoera oso zailean dagota gaur egun.

Ez dut mundurat sarea ezagutzen, librezalek bertan ostatu hartua zuela
besterik ez.
Ondorioz ez naiz inor mundurat inguruan ezer adierazteko, hainbeste
denboran gure proiektua lagundu duenari esker ona baino ez diodan arren.
Asierrek esandakoari erantzunez, ni prest nago librezale aurrera ateratzeko.

Librezalek hainbat motatako laguntza behar du, ekonomikoa (ostatu berria
gutxienez), teknikoa (ostatu horren kudeatze eta mantentzea), proiektuen
mantentzea (librezaleren muina).

izan libre izan euskaldun!
Ander.