[Librezale] Librezaleren egoera

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Urr 4, 20:39:24, CEST 2010

  04/10/2010 20:04(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> Mikel Iturbe-(e)k idatzi zuen:

>>> al

> Atzo bertan Librezale.org martxan zegoen. Orain berriz ez. Nik uste
> Mundurat osoko arazo bat dela, gaurkoa. Ea Mikel Olasagastik informazio
> gehiago eman diezaguken...

Segurtasun arazo batek hainbat kontutan phishing webgune bat igotze
ahalbidetu du eta hau ikusita ISPak munduratera sarbidea moztu du.
Aurreko astea kanpoan egonda ezin izan nuen behar bezala erreakzionatu
baina behintzat 80 ta 443 atakak soilik ixtea lortu nun, posta sistema
eta adibide pootle martxan jarraituaz.

Arazoaren inguruan workaround moduko bat egin eta berriz aktibatze
eskatu det baina ezin jakin zenbat denbora beharko duten, baina asko
jota bihar goizerako prest egongo da.

Hala ere, oso posible ikusten det Mundurat hilea amaitzerako saretik
'at' egotea, egoera oso zailean dagota gaur egun.