[Librezale] Klavaro itzultzen. Laguntza behar

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Ost, Aza 24, 12:44:35, CET 2010

<joseba a bildua euskalerria.org> igorleak hau idatzi zuen (2010eko azaren 24a 00:16):

Kaixo Joseba,

Iloba bat hauetako baten atzetik zebilenez ktouch instalatu diot
(Ubuntu bat erabiltzen du) eta esan bezala euskaraz dago, baina ez dut
ikusten euskarazko trebakuntza testurik. Paketeetan begiratzen egon
nauk baina ez dut ikusi non egon liteke...

Laguntzatxo bat?