[Librezale] Klavaro itzultzen. Laguntza behar

joseba joseba a bildua euskalerria.org
Al, Aza 29, 17:24:52, CET 2010

Jatorrizko mezua: az., 2010-11-24 12:44 +0100, egilea: Piarres Beobide

> Kaixo Joseba,
>
> Iloba bat hauetako baten atzetik zebilenez ktouch instalatu diot
> (Ubuntu bat erabiltzen du) eta esan bezala euskaraz dago, baina ez dut
> ikusten euskarazko trebakuntza testurik. Paketeetan begiratzen egon
> nauk baina ez dut ikusi non egon liteke...
>
> Laguntzatxo bat?

Kaixo Pi,

aplikazioa euskaraz ageri bazaizu KDE-ren euskarazko paketeak instalatu
dituzula esan nahi du, beraz dena ondo eduki beharko zenuke. Alegia,
aplikazioaren goiko menuan
Trebakuntza -> irakurgai lehenetsiak -> Euskara (tekleatzen ikasteko)
eta
Trebakuntza -> irakurgai lehenetsiak -> Euskara praktika (trebakuntza)
bi aukera horiek azaldu beharko litzaizkizuke.

azken finean xml fitxategiak dira:
/usr/share/apps/ktouch/euprak.ktouch.xml
eta
/usr/share/apps/ktouch/eu.ktouch.xml

Bestalde fitxategi hauek zeuk ere alda zenitzake aplikaziotik bertatik:
Fitxategia -> editatu irakurgaia
aukera baliatuz.

Fitxategi horiek ez badauzkasu abisatu eta pasako dizkizut.

Ondo segi,
Joseba.