[Librezale] Androiden lokalizazioa

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Or, Maiatza 21, 09:20:56, CEST 2010

kaixo:

Zabaldun emozioa sumatu dut hari honen ondorioz, nire iritzian hainbat
pauso falta diren arren.

Arazo teknikorik ez, ondorioz itzulpenaren koordinazio ardura nork
hartuko duen argitu behar da.
ArdentIce prest hago?
Erabiltzaile alta, pootlen sartu fitxategia, Android wiki orria,
semaforoa......
webgune berri politaren ondorioak.. ;-)

izan libre izan euskaldun!
Ander.