[Librezale] Androiden lokalizazioa

assar asarasua a bildua telefonica.net
Lar, Maiatza 22, 22:15:02, CEST 2010

or., 2010.eko mairen 21a 09:20(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> kaixo:
>
> Zabaldun emozioa sumatu dut hari honen ondorioz, nire iritzian hainbat
> pauso falta diren arren.
>
> Arazo teknikorik ez, ondorioz itzulpenaren koordinazio ardura nork
> hartuko duen argitu behar da.
> ArdentIce prest hago?
> Erabiltzaile alta, pootlen sartu fitxategia, Android wiki orria,
> semaforoa......
> webgune berri politaren ondorioak.. ;-)
>
> izan libre izan euskaldun!
> Ander.

Ba kontua da ea zer nahi duten Android euskaratzen ari direnak.
Itzulpena bideratzeko plataforma besterik nahi ez badute, Librezaleren
Pootle-n fitxategia jarri eta nahikoa litzateke. Badaude itzulpenak
bideratzeko beste plataforma online batzuk, adibidez translatewiki[1].
Plataforma horretan itzultzen dira adibidez OpenStreetMap-erako tresnak.

Android Librezaleren proiektu gisa hartzea nahi badute horretan ari
direnek, ba orduan zuk esan dituzun beste horiek ere egin beharko lirateke.

Asier.

[1]http://translatewiki.net/wiki/Main_Page