[Librezale] Ubuntu eta beste software batzuk euskaratzeko Launchpadeko taldeak

Oier Mees oier89rider a bildua gmail.com
Or, Mar 26, 16:09:09, CET 2010

Kaixo guztiori,
milesker zuen erantzun azkarrarengatik. Ibaiek azaldu duen bezala,
terminologia eta estilo kontuak bateratzea gustatuko litzaidake nagusiki,
taldeen arteko koordinazio maila handiago bat ezartzeaz gain.
EuskalGNU-koekin (eta beste taldeekin, gehiago ezagutzen badituzue) ere
adostu beharko genituzke terminologi kontuak etab.
Anderrek plazaratutako zalantzak argitzen saiatuko naiz.

2010/3/26 Ander Elortondo <ander a bildua debagoiena.net>

> Edonola nola funtzionatuko dute talde hauek?
> Ubuntu eta launchpad erabiltzaile naizen aldetik aspaldi eskatu nion Mikeli
> ubuntu basque translators taldeko kide izatea. Hainbat hilabeteetara jaso
> nuen ezezko erantzuna inongo azalpenik gabe. Baztertua eta kitto. Lepo ari
> nintzenez eta nire ekarpen maila mugatua izanik ez nion gaiari inongo
> bueltarik eman.

Aplikazio bat euskaratzeko taldekoa izan beharko da?

Launchpad-en aplikazioa bat itzulgarria 3 baimen mota daude[1].
a) Open:  edozeinek dauzka itzulpenak egitea, ez dago kalitate bermerik.
b)Structured/Restricted: edozeinek dauzka itzulpen proposamenak egitea baina
bakarrik hizkuntza horretako itzulpen talde ofizial bateko kide batek dauka
proposamena onartu edo bere itzulpena egitea.
c)Closed:  talde bateko kide espezifikoek bakarrik dauzkate proposamenak eta
itzulpenak egitea.

Oro har, aplikazio gehienak b motako baimenak dituzte itzulpenen kalitatea
bermatzeko, horregatik taldekidea izateak edozein aplikazio itzultzeko
aukera ematen dizu.
[1] https://translations.launchpad.net/+help/permissions-policies.html

> Zein baldintza bete behar dira taldekoa izateko?

Ba itzulpen proposamen batzuk egitea guk ikusteko benetan gai zarela
itzulpengintzan aritzeko. Taldeetako wiki-etan hori azalduta dago.

<https://translations.launchpad.net/+help/permissions-policies.html>

> Ni prest nago bi taldeetako kide izatera. Itzultzen ari naizen Cairo Dock
> adibidez bertan dago eta ubuntuko hainbat itzulpen txiki egiteko prest
> nengoke.
>
> Edozein laguntza asko eskertuko genuke, batez ere Ubunturekiko espezifikoak
diren aplikazioekin.  Eguneraketa kudeatzailea, ubunturen software biltegi
berria, ubuntu Manual <https://wiki.ubuntu.com/ubuntu-manual>berria... asko
dago aukeran ;-)
Ongi izan,
Oier Mees