[Librezale] Piwik euskaraz

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Mar 23, 21:19:50, CET 2010

al., 2010.eko marren 22a 18:06(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Gogoratu gure estatistikak ere publiko direla[4]. Honekin lotuta: zer
> moduz albiste batean estatistika hauen berri emango bagenu?

Ze interesgarria! Librezaleren estatistikak begiratzen,
"andreasviklund.com" domeinutik bisita bat datorrela ikusi dut. Horra
sartu eta Wordpress-eu-ren pingback bat da[1], 2006. urtekoa. Orduan,
Andreasek hori ikustean galdetzen du: "Which language is that?" eta
beste batek erantzuten dio: "Euskera, I think." :-D :-D :-D
Librezale power!

Eusko Jaurlaritzaren webgunean ere agertzen garela ikusi dut[2] BAP![3]

[1]http://andreasviklund.com/old-posts/wp-andreas09-updated/
[2]http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-euskcont/es/contenidos/informacion/eima/es_informac/vinculos.html
[3] Barre piloak! (LOL euskaraz)