[Librezale] Piwik euskaraz

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Mar 23, 18:53:02, CET 2010

ar., 2010.eko marren 23a 10:43(e)an, Osoitz -(e)k idatzi zuen:
> Baina... oraindik Librezaleren Piwik eguneratu gabe dago!!!

Baimen kontuak, eskatu nizkion aldatzeko Mikeli...

> Bide batez, Piwiken arabera Librezalen azken astean gehien bisitatutako
> orrietan bigarrena "orrialdea ez da aurkitu" da. [1]
>
> Itxura aldaketaren ondorioz kanpoko lotura zaharrek jada ez dauden orrietara
> bidaltzen dutela suposatzen dut. Hoiekin adi ibili eta berbideraketa pare
> bat sartzea zer iruditzen?

"Orriak" atalean begiratuta, gehienak wordpress-eu/-tik datoz eta hori
kendu genuen aspaldi. Beste 404 erroreen artean berria/, deskargak/,
umorea/ eta mailman-eu/ topa daitezke.

Mailmanentzako gehitu dut berbideraketa berria; berria/-n
berbideraketarik egiteak ez dauka zentzurik, deskargak/ atala kendu
genuen eta umorea/... inork berreskuratu nahiko balu sar genezake.