[Librezale] Hala Bedi irratia, Zebrabidea

jon aranburu jonaranburu a bildua gmail.com
Or, Mar 12, 18:16:49, CET 2010

Kaixo!
Barkatu lehenago erantzun ez izana. Datorren astelehenean 16:45ean ongi?
Dena den, bidaliguzue tfno zenbaki bat eta konfirmatuko dizuegu.
Eskerrik asko!
jon

Piarres Beobide<pi a bildua beobide.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko marren 09a
14:01):