[Librezale] Hala Bedi irratia, Zebrabidea

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
As, Mar 9, 14:01:51, CET 2010

Kaixo Ion
Ikusten duzunez badago boluntariorik elkarrizketarako...
Eguna eta data zehaztea eskatu beharko genizuke.

Oharra: librezale a bildua librezale.org posta zerrenda bat da. Harpidetu nahi
izanez gero lotura behealdean agertu beharko litzaizuke, bestela zure
mezuak pasatzen utzi ditut helbide honetatik idazten baduzu.

ala....