[Librezale] Hala Bedi irratia, Zebrabidea

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Lar, Mar 13, 00:53:06, CET 2010

Mezua idatzi diot nere zenbakiarekin... beste norbaitek hitz egin nahi
badu esan dezala! Ni geyo naiz nikdutnick-en ateratzekoa ;)

Jatorrizko mezua: or., 2010-03-12 18:16 +0100, egilea: jon aranburu