[Librezale] Hala Bedi irratia, Zebrabidea

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
As, Mar 9, 13:59:40, CET 2010

Kaixo Ion

Ikusten duzunez badago boluntariorik elkarrizketarako...

Eguna eta data zehaztea eskatu beharko genizuke.

Mikel Olasagasti<hey_neken a bildua mundurat.net> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko marren 08a 19:01):