[Librezale] OpenShot euskaratuta

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Al, Mar 8, 19:09:49, CET 2010

Aupa!

gaur ikusi dut openshot 1.1 bertsioa kaleratu dutela Berrikuntza oso
integesgarriekin. wikira sartu naiz ea eguneratua zegoen ikustera eta
gehien harritu nauena da otsaileko artikuluan urtarrilari etorkizuna
deitzea izan da.
Asier ez dakit argitaratze berriaren jakinean zeunden, baina daten
kontua nik zuzenduko nuke.

izan ontsa!

Ander.

al., 2010.eko otsren 22a 21:19(e)an, assar(e)k idatzi zuen: