[Librezale] OpenShot euskaratuta

assar asarasua a bildua telefonica.net
Al, Mar 8, 19:14:55, CET 2010

al., 2010.eko marren 08a 19:09(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> gaur ikusi dut openshot 1.1 bertsioa kaleratu dutela Berrikuntza oso
> integesgarriekin. wikira sartu naiz ea eguneratua zegoen ikustera eta
> gehien harritu nauena da otsaileko artikuluan urtarrilari etorkizuna
> deitzea izan da.
> Asier ez dakit argitaratze berriaren jakinean zeunden, baina daten
> kontua nik zuzenduko nuke.

? Non, blogeko sarreran? Agian gaizki irakurri duzu, urtarrilean 1.0
bertsioa argitaratu zela eta laster 1.1 bertsioa argitaratuko dela zela
jartzen du.

Dena den, ondo etorri zait jakinarazpena, wikiko orria eguneratuko dut.

Asier.