[Librezale] Vlc

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Mar 4, 19:30:51, CET 2010

Aupa Aritz, ongi etorri !

og., 2010.eko marren 04a 12:38(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Kaixo:

> Virtaal behintzat mac logoa badu....
> http://sourceforge.net/projects/translate/files/
>
> Edonola virtaal inguruan aditua etxean dugu. Julen zer moduz virtaal mac
> baten?

Virtaal[1] Python + GTK erabiliz idatzita dago eta plataforma-anitza da.
OS X sistematan badabil, nahiz eta ez dudan probatzeko aukerarik izan.
Instalatzeko momentuz ez dago .dmg fitxategirik eta eskuzko lan apur bat
egin behar dela uste dut. Baina OS X erabiltzailea ez naizenez asko ere
ezin dut lagundu hor.

Poedit[2] ere OS X sistematan erabil daiteke eta .dmg bidez instalatzeko
aukera ematen du. Funtzionaltasun aldetik ordea motzago geratzen da.

Lokalizazioaren inguruan gehiago jakiteko, webguneko gida[3] irakurtzea
gomendatzen dizut.
Lokalizazioak egitean jarraitu beharreko zenbait irizpide ere badauzkagu
bilduta estilo-liburuan[4], hori begiratzea ere komeni da.

Ah, lanean hasi baino lehenago ez ahaztu VLCren gainean aurretik egin
zen lana[5] berrerabil dezakezula. Nola egin ez baduzu asmatzen galdetu
lasai, emango dizkizugu argibideak.

Julen.

[1] http://librezale.org/wiki/Virtaal
[2] http://www.poedit.net/download.php#osx