[Librezale] Vlc

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Mar 4, 14:26:34, CET 2010

Aupa!

Idatzi diot Cristophe jaunari.
librezaleko wikian izena emana duzu?

Izena eman (pasa niri zein den erabiltzailea) eta VLC wiki orria
eguneratuko dut.
edo zuk zeuk eguneratu ;)

Ander.

04/03/2010 12:18(e)an, aritz erkiaga(e)k idatzi zuen: