[Librezale] Vlc

aritz erkiaga puf86 a bildua hotmail.com
Ast, Mar 4, 14:55:11, CET 2010

Nire erabiltzailea puf86 da wikian.

Date: Thu, 4 Mar 2010 14:26:34 +0100
From: ander a bildua debagoiena.net
To: librezale a bildua librezale.org
Subject: Re: [Librezale] Vlc

Aupa!

Idatzi diot Cristophe jaunari.

librezaleko wikian izena emana duzu?

Izena eman (pasa niri zein den erabiltzailea) eta VLC wiki orria
eguneratuko dut.

edo zuk zeuk eguneratu ;)

Ander.

04/03/2010 12:18(e)an, aritz erkiaga(e)k idatzi zuen:

Aupa Ander,

Ba horaingoz bakarrik aritu beharko naiz (aber lagunen bat engainatzen
dudan) asik lokalean egiteko asmoa daukat lana. Pare bat galdera honi
buruz:

Badago MAC-erako editore berezirik lokalizazioak egiteko?

Euskaratzeko fitxategiak zuzenean VLC-ko lokalizazio arduradunak
pasatzen ditu, ala librezaleko web-ean dagoena da?

Horaingoz horixe da dena. Nire partetik prest nago ardura hartzeko, eta
aber lenengoko proiektu hau ongi irtetzen bada.

Besterik gabe,

Aritz