[Librezale] Librezale berria abian da

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Al, Mar 1, 23:48:18, CET 2010

Aupa, apur bat galduta ibili naiz... eta hari luze honekin... ez dakit dena
ondo ulertu dudan.

Gauza batzuk aurreratu dira.... eta dagoeneko hasi beharko dugu...
zabaltzen.

galdera da, noiz egongo da librezale.org   librezale.org/berria izan
beharrean?

Atzeraka kontatzeko kontua da orduan...

hori prest dagoenean.. hasi gaitezke disparatzen.

Komeniko litzateke wikian jartzea zer egin dugun... eta lotura ondoan.

Zer dagoen egiteko... medioak, aukerak... elkarrizketak... zehazten joateko

mila esker.

ptx

assar<asarasua a bildua telefonica.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko marren 01a
22:18):