[Librezale] Librezale berria abian da

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Mar 2, 16:09:10, CET 2010

al., 2010.eko marren 01a 23:48(e)an, patxi gaztelumendi(e)k idatzi zuen:
> Aupa, apur bat galduta ibili naiz... eta hari luze honekin... ez dakit dena
> ondo ulertu dudan.
>
> Gauza batzuk aurreratu dira.... eta dagoeneko hasi beharko dugu...
> zabaltzen.
>
> galdera da, noiz egongo da librezale.org   librezale.org/berria izan
> beharrean?
>
> Atzeraka kontatzeko kontua da orduan...
>
> hori prest dagoenean.. hasi gaitezke disparatzen.
>
> Komeniko litzateke wikian jartzea zer egin dugun... eta lotura ondoan.
>
> Zer dagoen egiteko... medioak, aukerak... elkarrizketak... zehazten joateko

Gaur bertan egingo nuke nik, beranduagorako utziz gero Mikel hegazkinean
harrapatzeko arriskua dagoelako eta denok daukagulako hau martxan
jartzeko gogoa.

Gaurko ordu jakin bat jartzen badugu zer moduz?
Ordu horretan teloia jaitsi, ustekabekorik balego momentuan konpondu eta
hortik aurrera disparatzen has gaitezke.

Disparatzeko:
http://librezale.org/wiki/Webgunearen_eguneraketa#Komunikabideak

Ordu bat eta Mikelen konfirmazioa, horixe bakarrik behar da.