[Librezale] Librezale berria abian da

assar asarasua a bildua telefonica.net
Al, Mar 1, 22:18:04, CET 2010

al., 2010.eko marren 01a 22:10(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> al., 2010.eko marren 01a 21:51(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Nor arduratuko da medioetara zabaltzeaz? horren arabera...

Edonor... Nik idatzizko medioetara ez dakit nola (eta nroa) bidaltzen
diren gauzak, baina derrigorrez egin behar badut egingo dut. Medio
digitaletara errazago da bidaltzea.

Ez dut uste hau zaila denik, azken unean erabaki dezakegu. Medio
tradizionaletara geroago ere bidal daiteke.

Asier.