[Librezale] WordPress 3.0ren lokalizazioa eguneratu behar

assar asarasua a bildua telefonica.net
Iga, Eka 13, 23:43:17, CEST 2010

ig., 2010.eko ekaren 13a 11:45(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko mairen 04a 17:22(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> WPeko Codex-aren arabera[1], *bihar ekainak 14*, kaleratuko dute WP
> 3.0. Pena da baina ordurako lan hau bukatu eta testeatzea ia ezinezkoa
> da, ez badago balienterik hortik...

Nik ezin dut lagundu, baina uste dut WP 3.0ri buruzko zerbait idatzi
daitekeela albiste modura webgunean argitaratzeko, ez?

Asier.