[Librezale] Webgunearen eguneraketa: egoera (berriro)

Julen julenx a bildua gmail.com
Lar, Urt 30, 21:55:59, CET 2010

assar<asarasua a bildua telefonica.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
urtren 30a 16:12):

> Ederto, Firefoxen ondo ikusten dut. Hala ere, oraindik ez dut ondo ikusten
> Chromium-en eta Epiphany-n (Webkit biak), lehenengoak Thunderbiden ikonoa
> eskuinera mugitua ikusten da eta bigarrenean Thunderbirdena eta
> Calendarrena. Zuk diozun testuaren kontuagarik izan al daiteke? :-\

Ez daukat Webkit nabigatzailerik eskura orain baina bai, horrekin
konpontzen zela ikusi dut eguerdian.