[Librezale] Webgunearen eguneraketa: egoera (berriro)

assar asarasua a bildua telefonica.net
Lar, Urt 30, 16:12:06, CET 2010

lr., 2010.eko urtren 30a 15:33(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> lr., 2010.eko urtren 30a 13:22(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Akaso testu pixka bat gehitu beharko da Webkit nabigatzaileetan erabat
> ondo ikus dadin, baina bestela konponduta dago :)

Ederto, Firefoxen ondo ikusten dut. Hala ere, oraindik ez dut ondo
ikusten Chromium-en eta Epiphany-n (Webkit biak), lehenengoak
Thunderbiden ikonoa eskuinera mugitua ikusten da eta bigarrenean
Thunderbirdena eta Calendarrena. Zuk diozun testuaren kontuagarik izan
al daiteke? :-\

Bide batez, Fennec-en argitaratzearen albistea jarri dut WPen, ea nola
geratzen zen ikusteko.

Asier.

Asier.