[Librezale] Webgunearen eguneraketa: egoera (berriro)

Julen julenx a bildua gmail.com
Iga, Urt 31, 21:13:22, CET 2010

lr., 2010.eko urtren 30a 21:55(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> assar<asarasua a bildua telefonica.net>  igorleak hau idatzi zuen (2010eko
> urtren 30a 16:12):

> Ez daukat Webkit nabigatzailerik eskura orain baina bai, horrekin
> konpontzen zela ikusi dut eguerdian.

clear: both; batzuk gehitu ditut testuaren ondotik eta kitto, ez dago
testu mugarik eta bai Geckon eta baita Webkiten ere ondo ikusten da.