[Librezale] Webgunearen eguneraketa: egoera (berriro)

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Or, Urt 29, 20:32:15, CET 2010

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urtren 29a 19:21):

> Aukera hauekin batera, proiektu baten euskaratzea zaharkituta dagoela
> adierazteko modua gehitu dut, 'bertsio_zaharkitua' izeneko aldagaiaren
> bitartez. Aldagai honi euskaratu zen azken bertsioaren zenbakia gehitu behar
> zaio.
> Bertsioa zaharkituta dagoela adierazteko ohar bat bistaratzen da. Adibidea
> SeaMonkeyren[2] orrian daukazue.

Eta euskartzera zaharkiturik dagoen kasuan (Adibidez amule) zer jarri
beharko genuke oharra agertzeko?

Nik bera ere ez dakit zein bertsiotan egin nuen azken eguneraketa,
baina seamonkey-en kasuan ez bezala aplikazioa oinarrian (eta kasu
honetara nahiko osotara) euskaraz erabili daiteke.

Oharra osaturik ez dauden euskaraketa guztietan agertzea ere ez zait
ideia txarra iruditzen...