[Librezale] Nire proiektuak

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Or, Urt 29, 11:51:52, CET 2010

 iepa !

 Bai lan ederra egiten ari zaretena webarekin !!

 Pi, nik topera jarraitzen dut bai lanean bai etxean, baina lanean
mailmanekin borrokatzea tokatzen zaidanez horrekin laguntzeko prest.

Piarres Beobide<pi a bildua beobide.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urtren 29a
11:42):

> Mailman : Norbaitek egin ahal du zerbait honekin? Oraintxe garapenean
> 3.0 bertsioa dago eta horren itzulpena launchpad bidez kudeatzea
> pentsatzen dute dirudienez dana po fitxategi batean sartzen,
> aurrekoetako php/html txantiloiak desagertuaz. Behin garatzaileek po
> fitxategia sortu eta itzulpena egiten hasteko eskatzean ni prest
> egongo nintzateke zati on bat egitea baina beste inork lan guztia
> gainbegiratzeko ardura artzen badu.
>

> Webgunea : http://gallery.menalto.com
> Lizentzia:  GPL
> Itzulpen estatistikak: http://gallery.menalto.com/localization/gallery2
> [...]