[Librezale] Nire proiektuak

assar asarasua a bildua telefonica.net
Or, Urt 29, 15:48:59, CET 2010

or., 2010.eko urtren 29a 11:51(e)an, Ibon Igartua(e)k idatzi zuen:

> [...]
>

> Piarres Beobide<pi a bildua beobide.net <mailto:pi a bildua beobide.net>> igorleak hau
> idatzi zuen (2010eko urtren 29a 11:42):
>

>     Mailman : Norbaitek egin ahal du zerbait honekin? Oraintxe garapenean
>     3.0 bertsioa dago eta horren itzulpena launchpad bidez kudeatzea
>     pentsatzen dute dirudienez dana po fitxategi batean sartzen,
>     aurrekoetako php/html txantiloiak desagertuaz. Behin garatzaileek po
>     fitxategia sortu eta itzulpena egiten hasteko eskatzean ni prest
>     egongo nintzateke zati on bat egitea baina beste inork lan guztia

Ehhh, ez dizue denborarik eman urtarrilean egon den mezu zaparrada osoa
irakurtzeko. Mikel Janfrik eskaini zuen bere burua Mailman mantentzeko:

*http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2010-January/002702.html*

Hiruron artean egin dezakezue beharbada.

>     Webgunea : http://gallery.menalto.com
>     Lizentzia:  GPL
>     Itzulpen estatistikak:
>     http://gallery.menalto.com/localization/gallery2
>     Euskaraz martxan ikusi nahi izanez gero:
>     http://www.beobide.net/gallery2
>
>     Librezalen agertzea interesgarri iruditzen?
>

>  nik uste baietz !!

Nik ere bai.

Asier.