[Librezale] Webgunearen eguneraketa: egoera (berriro)

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Urt 27, 17:28:42, CET 2010

Ni ere wp kontu bat edukitzeko prest.

erabiltzailea:  iptx

bidali nire eposta honetara.

mila esker, eta zorionak hau guztiau hain txukun egiten ari zaretenoi.
Flipatzen ari naiz lanarekin, jarraitzen ditut eztabaida hariak, baina ezer
gutxi aportatzeko

aurkezteko orduan sartuko naiz burubelarriago... Euba gogoan!

ptx

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
urtren 26a 22:47):