[Librezale] Beste proiektu batzuk?

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Urt 27, 14:05:48, CET 2010

az., 2010.eko urtren 27a 08:15(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> 26/01/2010 21:42(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
>
> Zein da guztion diruarekin beste batek aurreratutako lan profesionala
> mantentzearen arazoa?
> Ez dut ulertzen.
>
> Helburua garbi daukat, euskarak bizi behar badu gizartean ordu gehien
> ematen ditugun arloak euskaldundu behar ditugu, LANA zoritzarrez ordu
> asko ematen dugun tokia da. (Horregatik sortu ziren enpresak
> euskalduntzeko plan bereziak) Lanean dirukontuekin gabiltzanok
> enpresako arlo guztiekin dugu harremana eta gune hau erdalduna bada
> [...]

Gero irakurriko dut patxadaz eta erantzungo dut kasu horren inguruan,
baina aipatu nahi nuen itzultzea interesgarria den proiektuen zerrenda
oso ondo ikusten dudala nik ere. Itzulpen bat egin nahi duenarentzat eta
guretzat ere erabilgarria da.