[Librezale] Webgunearen eguneraketa: egoera (berriro)

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Urt 26, 20:59:59, CET 2010

ar., 2010.eko urtren 26a 20:28(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko urtren 26a 16:19(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Bertsio berria instalatzen denean arduratuko naiz ni itxuraren
> moldaketaz, ondo ezagutzen dut txantiloien kodea, nik egindakoa da :D

A bai? Joer, bakarrik falta zaizu Sautrela ikustea friki totala izateko.
:-D Ni bidean nago, atzo ikusi nuen.

> Esango nuke honekin ados gaudela. Lotura proiektuaren orrira izango da
> ezta?

Bai.

> Eskuineko zutabea editatzeko WPetik egin dezakezu (sortu dizut
> erabiltzailea), "Erabili Software Librea" izeneko orrialdea zuzenean
> editatuz.

Bale, nik egingo dut.

Asier.