[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

assar asarasua a bildua telefonica.net
Iga, Urt 24, 19:47:49, CET 2010

ig., 2010.eko urtren 24a 15:54(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> Semaforoena ere igo dut (80px-Berdea.png). Ikusi dut beste koloreetan
> bazegoela 80px-eko bertsio bat, eta berdearekin berdina egin dut.
> Baina orain ez dakit nola jarri, ze semaforoena txantiloi bat da ezta?
> Dakienak aldatu badezake bikain.

Aldatu dut.

> Eta azken gauza bat. Fitxategiak igotzeko lotura ezin da "aldatu" eta
> horiekin batera jarri? Posta-zerrendako Mikelen erantzunari esker igo
> ahal izan ditut fitxategiak, uste dut lotura hori bistan egon beharko
> litzakeela...

Barran elementu berri hori soilik sartu nahi bada, agian hedapenak
instalatzen hasi baino errazagoa da wikiaren azal berriaren PHP
fitxategia aldatzea. Begiratuko dut.

Asier.