[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

assar asarasua a bildua telefonica.net
Al, Urt 25, 19:41:56, CET 2010

ig., 2010.eko urtren 24a 19:47(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> ig., 2010.eko urtren 24a 15:54(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> Barran elementu berri hori soilik sartu nahi bada, agian hedapenak
> instalatzen hasi baino errazagoa da wikiaren azal berriaren PHP
> fitxategia aldatzea. Begiratuko dut.

Aupa, aldatu dut wikiaren azala, eta orain saioa hasi ondoren
erabiltzailearen tresnen lerroan, azkeneko aukera "Fitxategia igo" da.

Asier.