[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

assar asarasua a bildua telefonica.net
Lar, Urt 23, 22:24:48, CET 2010

lr., 2010.eko urtren 23a 20:50(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> Presaka irakurtzearen ondorioak. Julenek esaten zure
> sasipantaila-argazki horrena gaizki ulertu dut, eta ez dut ikusi
> Asierrek esan duela hori bere esku uzteko. Zorionez ez naiz horretan
> hasi ;)
>
> Logoenarekin jarraituko dut.

Joer, ba nik ere gaizki ulertu dut. Pantaila-argazkiak falta zirela
ulertu dut, eta horiek sortzen hasi naiz. Sasipantailarekin ez naiz
hasi, baina uste dut agian ez dela beharrezkoa izango. Proiektu guztiek
pantaila eduki dezaten saiatuko naiz.

Asier.